15 metode să-ți crești afacerea

  1. Trebuie să-ți cunoști foarte bine produsul și consumatorul căruia te adresezi (ai nevoie de un profil al clientului ideal: vârsta, locație, ocupație, studii, etc,)
  2. Analiza concurenței (trebuie să-ți cunoști foarte bine competitorii)
  3. Ai nevoie de un plan și un buget de marketing.
  4. Un website bine structurat, mobile-friendly și cu o viteză rapidă de încărcare.
  5. Website optimizat pentru motoarele de căutare.
  6. Încurajeză înscrierea la newsletter, pentru a dezvolta astfel o baza de mailuri cărora să te adresezi cu oferte speciale.
  7. Fidelizează-ți clienți.
  8. Oferă clienților informații suplimentare despre produsul achiziționat, folosirea și întreținerea acestuia. Chiar dacă a trecut ceva timp de când acesta a comandat de la tine, încearcă să-i oferi informații utile ce l-ar putea ajuta (de exemplu dacă deții un magazin online ce comercializează aparate fitness îi poți trimite un mail clientului prin care să-i pui la dispoziție sub formă de video o gama largă de exerciții ce le-ar putea realiza, cu siguranță va fi încântat și există o mare posibilitate chiar să te recomande).
  9. Ai nevoie în permanență de articole interesante ( optimizate pentru motoarele de căutare) ce te vor ajuta atât să-ți îmbunătățești poziția în motoarele de căutare cât și să atragi public targetat.
  10. Simplifică pe cât posibil modalitatea de comandă pe site, dar și modul de facturare și procesare al comenzilor.
  11. Prezența și promovarea social media îți poate aduce un număr considerabil de clienți, în prezent sunt câteva milioane de utilizatori ce au conturi de Facebook, Twitter, Instagram.
  12. Oferă suport clienților în efectuarea comenzilor telefonice, răspunde întrebărilor și nelămuririlor acestora legate de produsele comercializate de tine.
  13. Upsell and cross-sell. Produsul recomandat prin upselling, este de obicei un produs mai bun si mai scump, dar care totuși se pliaza pe caracteristicile produsului initial ales de catre client. Spre deosebire de upselling cross-selling-ul are rolul de a identifica și afișa accesorii ce se potrivesc produsului ales inițial și care îndeplinesc funcții pe care produsul inițial nu le îndeplinește.
  14. Învață să fi antreprenor. (Lasă în urmă mentalitatea învechită și învață de la profesioniști cum se conduc afacerile de succes).
  15. Analizează-ți în permanență businessul (raport despre vizitatori, vânzări, timp petrecut pe site, momentul zilei în care se fac cele mai multe vânzări, zona de unde se fac vânzările, pentru a știi astfel cum să-ți îmbunătățești afacerea).

15 metode să-ți crești afacerea

Număr total vizualizări: 782 , Vizualizări astăzi: 2